Festa de la Cerámica

Fiesta de Interés Turístico Autonómico

15 a 18 de Julio

Com cada any la ceràmica cobra una especial importància en els actes més importants de la ciutat. Les festes patronals en honor a les santes Justa i Rufina, patrones dels ceramistes i de la ciutat, se celebren en juliol i entre les seues múltiples celebracions destaquen la “Festa de la Ceràmica” i la “Cavalcada de la Ceràmica”.

Durant els dies 11 i 12 de juliol Manises es convertix en un escenari on veure de prop el procediment d'elaboració de l'artesania ceràmica. Els artesans abandonen els tallers per uns dies i ixen al carrer per a mostrar-nos el seu quefer. Tots els assistents podran també posar en pràctica el que han vist i emportar-se a casa una creació pròpia o adquirir una peça artesanal en les botigues de ceràmica del municipi.

Podrem trobar diferents jaimes: amb terrissers tornejant a l'aire, jaimes didàctiques per a adults i per a xiquets de modelatge, pintura i torn, vimen, socarrats, pintura, flors, ceràmica de reflex, escultura en fang, rakú, jaimes de venda i exposició.

Página web »


Fiesta introducida por:
Ayuntamiento
 


AVISO IMPORTANTE
La información de esta página es orientativa ya que nos es imposible contrastar los datos de todas las fiestas que recibimos. En caso de querer asistir a alguna fiesta recomendamos confirmar las fechas en la página web del ayuntamiento o de los organizadores.

Inicio | Buscar Fiestas| Zona de Ayuntamientos| Zona de Negocios| Contacto | Aviso legal
© 2014 Portal Fiestas