Fiesta Mayor
Fiestas Patronales
20 a 28 de Noviembre
Arriba la Festa Major de Lluçà 2015 que es celebrarà del 20 al 28 de novembre.
Com cada any, les activitats comencen en divendres amb una xerrada, que en aquest cas girarà al voltant de "Els colors de l'altar de Lluçà" i posteriorment tindrà lloc un sopar popular (Preu: 8 €).
Dissabte, dia de la patrona, es celebrarà una missa en el seu honor. A la tarda, a partir de les 17h hi haurà un espectacle de màgia i xocolatada per a tothom. Al vespre es celebrarà el tradicional concert interpretat per joves músics de la comarca i a continuació concert de piano d'autors clàssics i romàntics.
Diumenge 22 es farà una passejada de descoberta del patrimoni, després missa i ballada de dansetes per la mainada de Lluçà i Santa Eulàlia de Puig-oriol. A la tarda, audiovisuals infantils.
Per acbar els actes, el dissabte 28 de novembre es celebrarà la caminada a Sant Climent de la Riba i dinar en aquest indret on aquest any s'hi han fet obres de restauració de l'esglèsia.
Bona Festa Major!!